søndag den 1. april 2012



så resten af ferien har været lidt op og ned. mandag tog jeg op på skolen kl 9 til track practice. det var færdig kl 10:30 og jeg var hjemme lidt før 11. så var det i bad, spise morgenmad og så tv, tv og tv. om aftenen tog jeg så ned til lola og sov der til tirsdag. tirsdag tog jeg med lola op på skolen til endnu engang track practice kl 9, som igen var færdig omkring 10:30 og så var jeg hjemme lidt før 11. så var det i bad, spise morgenmad og så tv. tv og tv. onsdag tog jeg til træning kl 9, var færdig kl 10:25, skiftede tøj, tog til soils træning fra kl 10:30 til 12. så var det hjemme og spise frokost. da jeg var til soils spiste jeg vores lærers chips som min morgenmad fordi jeg var rimelig sulten. efter det var det tv, tv og tv. torsdag var det så sadies fødselsdag. hun havde sin road test (kørekort prøve) kl 9 og hvis hun bestod skulle vi ud og have ordnet vores hår. hun dumpede så da hun kom hjem skulle hun bare i godt humør igen! så vi tog på DQ, spillede softball, stod på rulleskøjter, gik en tur osv. så om aftenen tog sadie og melissa ud og fik ordnet sadies negle og jeg tog ned til joel fordi jeg ikke havde set ham siden torsdag før ferien fordi han tog til washington. fredag tog vi til st cloud. vi kiggede på trucks, shoppede prom sko og track ting og tog ud og spise for sadies fødselsdag. billederne er fra da vi tog ud og spise. mig og jared fik sushi med røget laks!!! dem der kender mig ved at det er godt, for jeg eeeeeelsker røget laks! på den restaurant lavede de maden lige foran os og lavede sjov med en af os - mig.. sagen er den at folk åbenbart elsker at lave sjov med dig fordi største delen af gangene bliver jeg simpelthen så sur. men jeg blev ikke sur på den her kok, så det er fremskridt! vær lige lidt stolt af mig! men det var god mad og det var lækkert! lørdag tog jeg ud og brød reglerne med jared. det var jeg rimelig god til! sadie skulle babysitte, jared og melissa skulle ud og kigge på trucks, drengene var ikke hjemme og jeg gad simpelthen ikke bruge endnu en ferie dag på at se tv, så jeg tog ned til joel. mor havde sent noget chili chokolade over til mig og jeg havde taget et stykke med til ham som han skulle smage og hans ansigts udtryk da han smagte det var priceless! det var mega grinern. vi tog også ud og farme lidt. det er meget nemt, for man sidder bare i en traktor og kører lidt rundt. hans mor (som er lærer på skolen) fik gæster den aften, så vi tog ud og spise selv. hans mors gæster var min matematiklærer og min historielærer og det var rimelig underligt at se dem udenfor skolen, haha. så her i dag søndag tog vi ud i haven og gravede huller i jorden fordi vi skulle finde 2 ledninger. efter det målede vi i 2 timer eller sådan noget for vi skal have en større grønsagshave. efter det tog vi ned til deres bedstemor. der hentede vi æg hos hendes mange høns. efter det tog vi til walmart og så hjem og spise rigtig rigtig god aftensmad - grillmad! i morgen er det igen skole og det er jeg den eneste der glæder mig til for jeg er ved at være træt af at gå herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar