søndag den 8. april 2012

mandag havde jeg sæsonens første track meet. jeg løb en 4x200. det er hvor 4 personer løber 200 m hver og så får en samlet score. jeg spurgte vores coach om hvad min tid var og den var omkring 34 sekunder og det synes jeg er rimelig godt når man tænker på at det var mit første track meet og det at jeg har små ben og derfor ikke er særlig hurtig.. min veninde rhonda løb 200 m på 30 sekunder og jeg synes at hun er mega hurtig og hun har været i track i rigtig rigtig lang tid, så 34 sekunder er fint med mig! men det var sjovt og alt det der. resten af ugen var det bare skole indtil kl 3 og så træning til kl 5. fordi det er påske, så skulle vi ikke i skole fredag. torsdag efter træning tog vi i kirke. vi skulle til det sidste måltid, så vi fik sjovt mad og drak grape juice i stedet for det vin man normalt får. det var anderledes, men sådan er det jo. fredag fik jeg snakket lidt med mette elholm og det var super! efter det tog jeg ned til joel og kørte rundt i hans traktor ude på marken og det var da også meget hyggeligt. om aftenen tog vi til sådan en butik og de havde så kyllinger og det var bare alt for søde! da vi så kom hjem lavede vi bål og det var mega hygge! lørdag tog mig, sadie, jared, dylan og dustyn hen og lavede fuglehuse. alle os børn lavede et hver, så vi endte med 4 fuglehuse. efter det tog vi hen til melissas far og jeg bankede dem alle sammen i bordfodbold! ja, jeg er rimelig vild! efter det tog vi hen og fik noget at spise i st cloud og derefter bare gå lidt rundt. sadie og jeg rendte rundt og prøvede kjoler selvom vi allerede har en prom dress. her i dag, søndag, tog vi i kirke. det tog halvanden time, men jeg fandt ud af hvorfor vi maler æggene til påske. det er nemlig et symbol på genopstandelse eller sådan noget. efter det tog vi ned til jareds mor og fik god mad - det var alt for lækkert! så hjem og slappe af resten af dagen, for jeg har morgentræning i morgen kl 6.30, skole kl 8 og træning kl 3.. jeg er træt når jeg kommer hjem imorgen, så skal tidligt i seng i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar