søndag den 15. april 2012



I den her uge har jeg haft mega meget at lave. mandag tog jeg til morgentræning, så i skole, så træning og så til et FFA møde. tirsdag tog jeg til soils træning om morgenen, så i skole og så et track meet. jeg forstuede min ankel i november og vriklede om på den i sidste uge og det har ikke været så fedt lige siden, så mit track meet var ikke det fedeste. onsdag tog jeg til morgentræning, i skole og så træning. torsdag tog jeg til soils træning om morgenen, i skole og så til træning. fredag tog jeg i skole, til træning og derefter ned til ericka. ericka er hende på billederne og hun er skide sød! lørdag tog jeg til st cloud med joel for at han kunne få sit jakkesæt til prom. han fik et pink slips og jeg elsker det slips! han skulle have et pink slips fordi jeg har en pink kjole og vi skal jo passe sammen! her i dag, søndag har jeg ikke lavet det vilde. snakkede med mor og far og har prøvet at lave invitationer til min graduation/going away party. det er rimelig sjovt, men der er alt for mange designs at vælge i mellem! det var alt for nu, hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar