torsdag den 26. april 2012


FFA STATE CONVENTION!
ok fredag tog jeg ned til ericka. vi så film, kørte på crosser og hyggede os rigtig meget. jeg sov hos hende indtil lørdag hvor joel hentede mig. vi tog så til st cloud for at få hans jakkesæt til prom. jeg glæder mig forresten rigtig meget til prom som er om 2 uger!!! efter det tog jeg hjem og så tog jeg med michaela og jared ud og brød reglerne. det var meget sjovt. efter det tog jeg med melissa, sadie, dustyn og jared til st cloud. dustyn skulle have spikes til track. søndag rendte jeg rundt og pakkede hele formiddagen. kl 1.30 tog jeg nemlig til FFA State Convention. det er det samme som national convention bortset fra at til state skulle jeg rent faktisk lave noget og ikke bare gå rundt og kigge. så søndag da vi kom tog vi til et talent show hvor en fra min skole var med i. efter det tog vi tilbage på hotellet. jeg ville så gerne bare i seng og sove, men dem jeg boede på værelse med blev ved med at rende fra den ene ende af vores værelse til den anden mens jeg prøvede at sove. da de så endelig (efter halvanden time) besluttede at gå i seng begyndte dem oppe ovenpå at hoppe og larme og ej hvor var det irriterende. jeg var ikke i seng før kl 12-1 og jeg skulle op kl 5 næste morgen fordi vi skulle afsted kl 6.30. jeg er jo i soils og vi havde en konkurrence til state. mandag kl 7.30 havde jeg min soils konkurrence. vi er 4 på mit hold; mig, cole, katelynn og marissa. til den første soils konkurrence var jeg den der fik den laveste score af os 4. så her til state var jeg den der fik den højeste score af os 4! jeg er rimelig stolt af mig selv! der var 40 hold til state og der er omkring 4 personer på hvert hold, så ca 160 personer til soils. individual blev jeg nummer 63 og som hold blev vi nummer 25. det er fint nok! alle synes at det er rimelig dårligt, men jeg synes at det er fint, for jeg synes at være den 63ende bedste til soils i minnesota er rimelig godt når jeg ikke engang er fra minnesota! resten af state (til og med tirsdag) rendte jeg bare rundt og snakkede med folk. det var en sjov tur! det første billede er de 2 piger fra soils og det andet billede er vores aftensmad før eller efter vores rigtige aftensmad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar