søndag den 25. marts 2012

SPRING BREAK

i fredags var det tåget, så vi skulle starte 2 timer senere + fredag var sidste dag inden spring break! dvs at nu har jeg spring break til og med den 1. april og hvor jeg dog keder mig! alle er taget til florida eller sådan noget. en af mine venner er enda taget til hawaii! fredag havde jeg track efter skole og efter det tog jeg hjem og gik tidligt i seng fordi jeg var så træt. lørdag vågnede jeg kl 6 fordi sagde skulle op kl 6 fordi hun skulle babysitte kl 7. jeg var alene hjemme hele dagen og jeg lavede ikke en skid. jeg snakkede dansk i 4 timer fordi jeg snakkede med nogle venner i dk, men det er så godt nok også det. familien kom hjem ved 4-5 tiden, vi lavede mad og så tog melissa og sadie ud for at hente dylan og købe nogle ting og imens sad jeg på havetraktoren og snakkede med jared mens han ordnede hans truck. jeg hjalp med hvad jeg nu kunne hjælpe med, men for at være ærlig, så ved jeg ikke rigtig noget (næsten ingenting) om biler og trucks. så her i dag, søndag, var vi ude i haven hele formiddagen for at plante agurker, salat, tomater og sådan noget. vi plantede også blomster og det var jeg så begejstret over fordi jeg fandt en mega flot en, men så fandt jeg ud af at den blomstre når jeg er taget hjem, flot. men vi plantede dem alligevel og så have fundet ud af hvad de hedder, for de er så flotte at de skal med hjem! vi havde også lavet bål og på et af de stykker træ som skulle brændes sad en orm. sadie tog den op og jeg begyndte at gå lidt tilbage. de fandt så ud af at jeg synes de er mega klamme, men sagde at jeg skulle holde den, så jeg fandt en plastik pose og var lidt kreativ som i kan se på billedet. efter det fik vi frokost og så så jeg en film og tog derefter ud og løbe lidt. det var meget lækkert. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar