søndag den 18. marts 2012
















i den her uge startede track and field. track er hvor man løber og field er en masse field events som højde spring, længde spring, sådan noget hvor man kaster med en bold. stort set, så er det lidt som atletik - bare med mange flere muligheder og meget bedre. jeg har tænkt mig at løbe enten 100, 200 eller 400 m og så pole vaulting. pole vaulting er hvor man løber med en lang stang, sætter stangen i jorden og hopper meget meget højt. jeg har endnu ikke prøvet det, men er sikker på at det bliver et hit! jeg får i hvert fald lov til at flyve rundt i luften. her i weekenden har ko og hans familie været hos os. lørdag var der nemlig superstars. superstars er en masse små konkurrencer som man laver med sit hold. et hold består af 5 drenge og 5 piger. på mit hold var vi mig, sadie, cassi sletten, cassie mages, michaela, joel, cole, nathan, trevor og calen. vi vandt softball throw og jump rope. dvs vi vandt 2 events ud af 30. vores holdnavn var the redneck yetties og vi havde cowboy støvler, hvide knæhøje sokker, cut of shorts, hvid cut of shirt, bælte med et stort belt buckle, og hvide bandanas. pigerne havde så også rottehaler. ja det var et meget anderledes look, men det var sjovt! billederne er fra superstars!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar