søndag den 11. marts 2012

så den her uge har jo været første uge i det 3. og sidste semester. det går godt, men der er ikke rigtig sket så meget. fredag tog jeg til pigernes basketball section championship game med rebecca. de tabte 43-38, men hvis de havde vundet, så ville de være gået videre til state og det ville have været rimelig vildt! den var en mega god kamp. lørdag tog jeg ud for at kigge på prom dresses og jeg fandt en pink kjole! den er mega flot! efter det tog vi over til en dame som laver kjolen lidt kortere fordi jeg er ikke så høj. så tog jeg ned til joel fordi det var hans fødselsdag og tog ud og spise med hans familie på texas road house (det er der hvor man smider skalden fra peanuts på gulvet!!). også super hygge! i dag, skypede jeg med mor og far og så kom der en dame for at interviewe mig. snakkede med hende i halvanden time! efter det tog mig og sadie ud og gå en tur og så tog vi til dans. nu sidder jeg og ser på tuxedo colors til joel for prom. sangen jeg har tilføjet er den sang jeg danser til i min lyrical :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar