tirsdag den 6. marts 2012

ok i den her weekend har jeg ærlig talt ikke lavet det vilde. fredag var der basketball kamp, så der skulle jeg arbejde concession stands. det er den der bod hvor man kan købe pizza, slik og noget at drikke. det var mega sjovt. jeg skulle arbejde med cassie mages, cassi sletten, michaela, joel og sam - alle sammen sjove mennesker! mig og cassie lavede enda en hotdog dans hvor cassie var pølsen og jeg var brødet! jeg tror ikke der er nogen som glemmer den dans. lørdag tog jeg ud og brød reglerne med Jared og nogle der hedder Vince og Tiffany. det var meget sjovt indtil at jeg blev brændt ned af ryggen. nok om det. efter det rendte jeg bare rundt herhjemme med familien og så film. søndag så jeg film stort set hele dagen. lavede virkelig ikke en dyt. tror jeg så omkring 5 film med sadie og vil gerne sige at den bedste var soul surfer. den er meega god, men også rimelig trist - helt klart en film man skal se! søndag aften tog jeg ned til joel og der så jeg endelig hans mega mega mega søde lille hundehvalp! den er bare alt alt alt for sød!!! det er en lille schæferhund og den hedder mille! de ville gerne have et typisk dansk hunde navn til en pige og det første jeg tænkte på var mille, så deres hund hedder nu mille. de har bare stadig lidt svært ved at sige det som en dansker, men pyt skidt. mandag havde vi fri fra skole, så der så mig og sadie så lidt flere film og derefter tog vi til dans! det var også en rimelig god dag, så alt i alt var det en god, men doven weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar