onsdag den 29. februar 2012

SNEFRI OG KYLLINGER!
det er midt på ugen, det sneede mega meget i nat, så der var ingen skole idag! det var meget lækkert at sove en time længere. så da jeg endelig fik taget mig sammen til at stå op, kom melissa ind og sagde at jeg skulle ud og hjælpe med at skovle sne. så vi skovlede sne, skovlede sne og skovlede mere sne. ind i mellem det, byggede vi også en snemand, men ellers var det en masse sne der skulle skovles. det er også klart, når vi fik 20 cm sne! men alt det tog 2 timer. så tog vi ud og kælke og efter det ned til deres bedstemor. nede hos hende tog mig og sadie først ud for at stå på cross country ski og derefter besøgte vi kyllingerne. for FFA skal vi skrive et projekt om noget og jeg skriver om de kyllinger, så jeg skulle have nogle billeder. et af billederne er billedet her og det er første gang jeg nogensinde har holdt en kylling eller høne eller hvad du nu vil kalde den. jeg er utrolig stolt af mig selv fordi jeg havde den i mine hænder, så det skulle i selvfølgelig se! i morgen skal jeg igen i skole, men det er kun for 2 dage og så er der weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar