mandag den 27. februar 2012


den her uge har så været lidt anderledes. det har været national FFA week, så der har været gang i noget tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. tirsdag tog vi ned til the middleschool for at underholde dem og fortælle dem om FFA (billederne), tirsdag, onsdag og torsdag solgte vi cow pie bingo squares. det er sådan et meget tosset spil hvor man køber en firkant for 1 dollar og så gætter man hvor koen (undskyld mit sprog) vil skide. den der så gætter den rigtige firkant vinder så alle de penge, som der blev købt firkanter for. torsdag da der var DC TV (skolens tv) fik vi så af vide hvem der vandt og det var ikke mig :( haha ej det er ok, jeg mistede kun 1 dollar. fredag var der boot hockey efter skole, men det kunne jeg ikke tage til fordi jeg havde strength and conditioning. lørdag og jeg med min hostfamily til melissas mor for at spørge nogle gamle mennesker om hvad de husker fra da JFK blev skudt. det var meget interessant. søndag tog jeg til dans og fik lært noget mere på min lyrical som forresten bliver mega flot siden det er en åååh-jeg-er-så-pæn-dans. jeg danser til Impossible by Shontelle. klik på det og så kan i høre den!! den er meget sød. den her uge er den sidste uge i det her semester og for første gang er jeg caught up i ceramics. det sker ikke særlig tit, men nu er det altså sket! jeg er meget stolt af mig selv! i det her semester har jeg lavet 2 tallerkner, en chip dip tray, et pedestal piece, en taurus ring, 5 små krus, en casserole dish og et rare-ware piece (et piece hvor du bruger something else than your hands). ja og alle de engelske ord kan jeg ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal sige på dansk. jeg ved hvad det betyder, men har nu siddet i 10 min og prøvet at få det skrevet ned på dansk, men det gik ikke, så det blev til alternativt. når jeg har alle mine pieces (kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal kalde det på dansk...) så tager jeg et billede, så i kan se det, for det er rimelig awesome! forresten er jeg i cermics 3 næste semester og mor og far? vi skal lave et piece ud af 15 pounds clay! held og lykke med at finde en måde at få det hjem på! det skal nok blive interessant. men det var alt for nu, ha' det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar