mandag den 27. februar 2012

ok, grunden til at jeg ikke har postet noget i noget tid er fordi jeg har ventet på nogle billeder. har stadig ikke fået billederne, men nu får i indlægget og så må i få billederne senere. her er billederne!! i weekenden for en uge siden var jeg nede ved joel fredag, lørdag tog jeg til hockey hele dagen og søndag tog jeg til joels konfirmation. som jeg nok har sagt før, så er han katolsk, så det var meget anderledes. de skulle have røde kapper på og så fik de olie i panden da de blev konfirmeret. den dag var der 61 der skulle konfirmeres, men det tog stadig kun 1 og en halv time, så det var meget lækkert. efter det tog vi ned til joel for at spise mega god lasagne! forresten kørte jeg med hans bedsteforældre hen til kirken og det var mega sjovt, for de har en masse spørgsmål og jeg elsker at sludre. så da alle var taget hjem undtagen mig og hans bedsteforældre, åbnede han gaver og der sad jeg mellem hans far og hans farfar. sad og slåssede lidt med hans far som om vi var 7, haha. vi havde gang i en lille pudekamp. det lyder dumt, men det var mega sjovt. mandag var det president day, så der var ingen skole. den dag lavede jeg ikke noget overhovedet og det var mega lækkert bare at gå og slappe af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar