tirsdag den 6. marts 2012

(lige et sommer billede fordi jeg godt gad at være brun igen og synes det kunne være skønt at gå udenfor uden at få våde fødder)
så i fredags var det sidste dag i 2. semester. det var lidt trist, for det betød at i dag var første dag på 3. og sidste semester i usa!!! det betyder at jeg kun har 3 måneder tilbage! for at være helt præcis, så rejser jeg fra dassel-cokato om præcis 3 måneder - dag, klokkeslæt og alt det der. det er lidt meget trist.. men! jeg kan rigtig godt lide alle mine klasser undtagen en. og til alle jer der kender mig (især min mor og far!) ved godt hvad den klasse er! men her kommer det - history... ja som sagt så er history ikke lige hvad jeg foretrækker. men så er det da godt at jeg har 4 andre fede fag med sjove mennesker. I 1. time har jeg algebra 2B med Gabby, Paige, Lola, Kaitlyn og Tanner. jeg sidder ved siden af Tanner og han er mega sjov. I 2. time har jeg ceramics 3 med Rhonda og Robin. De er tvillinger, men jeg kan se forskellen, så det er rimelig vildt. de har begge været i nogle af mine klasser, men har aldrig haft dem begge i en klasse, men det skal nok blive sjovt. I 3. time har jeg speech. det er med den masse juniors som garret, andrew, melanie og ryan. så efter 3. time, kl 12.35 for at være præcis, er der frokost med tyler, evan, tim, ericka og gabby! sjove mennesker. og så kommer det desværre - history.. i history er der ikke de mest spændende mennesker. der er sadie og tessa og det er det, men jeg kan også godt lide de to, men det ville være lidt fedt hvis der var lidt flere mennesker i den klasse. men efter history kommer der så en rimelig awesome klasse - digital photography. det er med alex, cat og jessica, som er 3 søde seniors. jeg glæder mig til det nye (og sidste..) semester, men jeg glæder mig ikke til at det hele det her skoleår er slut. nu er mit indlæg slut, ha' det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar