torsdag den 8. september 2011

første skoledag var forvirrende, forvirrende, forvirrende! startede med morgensamling hvor vi skulle stille os op når de nævnte hvad vi var. så jeg skulle stille mig op da de sagde junior og udvekslingsstudenter. og jeg var flad af grin da jeg var oppe og stå som udvekslingsstudent, for det var mega pinligt da vi var så få. derefter var det journalism and news media. det var kun 15 min og meget hygge. så var det geografi og der var min lærer også meget flink. så var det ceramics og det var også hygge. fik hils på lidt flere i den klasse. så var det lunch: FORVIRRENDE!!!!!!!! stod og kiggede på det og kunne ikke finde ud af hvad dælen jeg skulle gøre. heldigvis kom der 2 piger og spurgte om jeg ville spise lunch med dem.efter lunch var det computer graphics. der arbejdede vi i photoshop. så var det history med sadie. anden skole dag, var mindre forvirrende. det var samme skema (det er det hver dag) og jeg spiste lunch med en pige der hedder brooke og hendes venner. meget hyggeligt. efter skole så jeg volleyball pigerne træne volleyball og jeg har tænkt mig at starte, skal bare lige have tilmeldt mig og sådan. så i dag var det 3. skoledag. de første 2 dage har jeg brugt et kort og mit skema til at finde rundt. jeg glemte det til første time og det gik LIDT galt. gik bare lidt for langt og så tænkte jeg at jeg nok hellere måtte bruge mit kort og skema resten af dagen. næste uge er muligvis uden kort, haha. i history var der brand øvelse. det er lidt anderledes i forhold til dk, men meget sjovt. min history lærer er underlig...... ellers var skole fint. hygge, hygge, hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar