lørdag den 10. september 2011

lige en lille opdatering. torsdag aften blev jeg spurgt om jeg ville have en af football spillerenes jersey på til homecoming (hvilket er i starten af oktober!). det er rimelig vildt eftersom at jeg kun havde gået på skolen 3 dage. det er jersey nummer 88 og han hedder trent. han er i min historie klasse. elsker skole. det er super og alle er skide søde. fredag efter skole tog jeg ned til linsey med linsey og 2 andre piger. det var meget hygge. vi tog så op på skolen til en football kamp. linsey er med i prep bandet, så hun skulle spille til kampen. jeg stod så sammen med hende og sang/råbte igennem til musikken. skide sjovt. i dag, lørdag, står den på shopping. eller ok, jeg skal bare have ting til når jeg starter til volleyball på mandag, hvilket nok skal gå godt - eller ikke. ej det bliver godt at prøve noget nyt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar