mandag den 5. september 2011










de første 3 billeder er fra footballkampen i fredags. det var min skole der spillede mod Glencoe Silver Lake High School. vi tabte 20-7, men det var skide sjovt. jeg ved absolut intet om football, men fandt da ud af en meget grundlæggende regel: når de andre har bolden, skal de bare ned! der er utrolig mange footballspillere på et hold! dem på det første billede er ikke engang alle spillere!! lørdag morgen kl 8 kørte vi nordpå til en camping plads i nærheden af Crosby. Jeg mødte hele Melissas familie, spillede volleyball (skal jo blive god!!), spiste mad lavet over bålet, sov på en dobbelt luftmadras med Sadie og Franziska, kørte på en mega fed golf bil (har aldrig gjort noget så sjovt!), spillede golf, hygge, hygge, hygge! vi kørte hjem søndag aften og var alle mega trætte. Mandag stod den på havearbejde og gøre klar til skolestart. 
JEG STARTER I SKOLE I MORGEN!!
og jeg er nok den eneste der glæder sig til at starte i skole. sadie, dustyn, dylan, franziska, ko, kisam, ingen gider at starte i skole - bortset fra mig, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar