torsdag den 1. september 2011

skiltet købte mig og sadie til minnesota state fair, haha. siden da er der ikke sket så meget. mandag var jeg sammen med franziska. franziska er en tysk udvekslingsstudent, som bor hos ellie. hun kommer forbi da sadie og ellie var til cheerleading træning. det var meget hyggeligt. tirsdag var jeg oppe på skolen til åbent hus. det var for nye elever, så vi var ikke så mange. vi skulle bare gå lidt rundt på skolen og så se billeder og film af hvordan det er på skolen. onsdag var jeg igen til åbent hus på skolen. denne gang var det for at møde lærerne, så stort set hele skolen var der. man gik bare fra klasse til klasse og sagde hej til de lærere man nu skal have. i dag, torsdag, skal tager vi igen igen op på skolen, men denne gang for at se en volleyball kamp. jeg har nemlig tænkt mig at starte til volleyball! det skal nok gå godt, haha! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar