søndag den 13. maj 2012































PROM 2012
i går var det prom. jeg skulle have lavet hår kl 8, så skulle tidligt op. det tog halvanden time at lave mit hår. efter det skulle vi hjem for at komme i kjole og det hele. så tog melissa billeder af os nede ved søen og på jareds truck. han havde købt ny truck og jeg sad på den, ja jeg er rimelig vild. men så kom joel og jeg skypede med mor, far og trine i 5 minutter, for de ville gerne se os. så tog jeg hen til joels bedsteforældre (dem på den anden side af gaden) for at tage billeder og så hen til hans farmor. så tog vi ned til ham fordi jeg var skide sulten da jeg ikke rigtig havde spist så meget hele dagen og kl var omkring frokost tid. så tog vi til dassel for at tage billeder med en fotograf. det er hende der har taget alle billederne undtagen de sidste 16. efter det tog vi ned til joel igen og så lidt senere tog vi op på skolen. der tog vi endnu flere billeder... og så var det grandmarch! der gik vi op på scenen og så 4 andre steder i gymnastik salen for at tage billeder foran alle andre! jeg var mega bange for at vælte fordi jeg havde høje sko på og skulle gå ned af trapper, men det gik fint! så skulle vi ellers afsted på bussen til sådan nogle caves hvor vi skulle spise og hvor der var en dance. maden var mega god, men så da det kom til den dance, sad jeg og puttede is på mit knæ. jamen hvor fedt! ej det var ikke så lang tid jeg sad der, for jeg kom stadig ud og danse og det hele! så da det var slut tog vi til mall of america. der er en forlystelsespark, som vi havde helt for os selv! der rendte vi rundt indtil kl 2 og hvor var jeg træt til sidst! i bussen på vej hjem sov jeg og det det var for en gang skyld meget behageligt, men det var nok fordi jeg var så træt. det var en fed aften og ville meget gerne gøre det igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar