søndag den 20. maj 2012

i den her uge har jeg været i skole (selvfølgelig), været til en baseball kamp og lettered i strength and conditioning! det betyder at jeg nu kan få en lettermans jacket! jeg glæder mig rimelig meget! fredag tog vi til albertville og der købte jeg converse. dem havde jeg på i dag og hvor var det længe siden! lørdag var jeg nede ved joel hvor vi var ude på hans gård. jeg skulle nemlig bruge billeder af gamle traktorer og det har han! da jeg kom hjem så jeg the vow med sadie og melissa og den er mega sød! så her i dag tog jeg til the cities the sådan noget med face the world. det var hvor vi skulle samles for sidste gang inden vi tager hjem. vi skulle også lave noget mad fra det land vi er fra. jeg lavede mormor kage. det er nemt, hurtigt og smager rimelig godt! billedet er et billede jeg tog i min ene klasse photography.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar