lørdag den 21. januar 2012


okay jeg glemte åbenbart at skrive noget i sidste weekend, men det var fordi jeg manglede et billede der passede til. der kommer forklaring på det her billeder lidt senere.. men fredag for en uge siden var der en basketball, wrestling meet og swim meet, så mig og rebecca gik rundt og så lidt af alle 3 ting. det var rimelig sjovt og vil godt nok gerne sige at det må være akavet at være i wrestling! jamen har i set hvad de har på? for at beskrive det godt, ville jeg sige at det er små meget stramme spandex der hænger sammen med en meget meget lav tank top! så det er altså en meget lille dragt for drenge. altså sådan lidt akavet... så er der hvad drengene har på til deres swim meet. det er bare et har korte badebukser, men det er så meget bedre end hvad drengene har på til wrestling! for så også at sige noget om drengenes basketball. de er små, tynde og utrolig dårlige. det er alt man kan sige om dem. der er et pige hold og et drenge hold i basketball og pigerne er bedre end drengene på min skole! det er lidt ringe for drengene. det siger så også at pigerne er rimelig gode, men hvor er drengene dog dårlige, det er helt vildt. jeg tror at jeg er bedre end nogle af dem og jeg er utrolig bange for bolden! nå det var så fredag i sidste uge. lørdag snakker vi ikke om, for der gjorde jeg noget jeg ikke må, ups. søndag lavede jeg ikke noget for der var jeg mega træt. mandag var det martin luther king day, så der skulle vi ikke i skole, så jeg tog ned til joel. så tirsdag skulle vi igen i skole. i ceramics har jeg nu i 2 uger prøvet at lave en chip & dip tray tror jeg det hedder. det er meget svært for man skal center 8 pounds clay! det er svært med mine små hænder, meeeeeen torsdag startede jeg forfra igen og fredag havde jeg lavet det! og det var alt sammen takket være min breadpan! altså sådan en pande man bager brød i! jeg tager så den og putter min hånd ind i den og jeg har lige pludselig en meget større og stærkere hånd! det er meget lækkert og nu hvor jeg har lavet den, er jeg ikke så meget bagud! det er endnu mere lækkert! så fredag efter skole tog jeg til strength and conditioning. det er vægtløftning og ja jeg bliver bomstærk hahahahaha! men efter at vi så havde løftet og alt det der, gik vi op i sådan et lille rum. vi var måske 20-30 mennesker. vi skulle så lægge os ned på gulvet og kigge op på et smartboard. på det smartboard viste de så sådan en træningsvideo hvor de viste øvelser for mavemuskler. så vi lå 20-30 mennesker på et gulv og lavede mavemuskeløvelser til sådan en video. i den video var det en mand der snakkede og han lød lidt bøsset. "and one, and two, and three"ej nej nej! jeg grinte halvdelen af tiden så sjovt var det, for der var bare ikke plads overhovedet! så efter strength and conditioning tog jeg til et gymnastic meet med en der hedder cassie. mig og cassie har 2 klasser sammen og har det altid mega sjovt! det gymnastic meet var kompliceret og jeg blev nervøs bare ved at kigge på det for de laver saltoer osv på sådan en tynd lille rampe og de kan så nemt falde ned! men det var mega sjovt! så i dag, stod jeg op kl 06.30 (på en lørdag!!!) for at lave pandekager i 3 timer! jeg lavede så mange pandekager at det er ikke engang sjovt! havde gang i 8 pandekager på en gang og stod sådan i 3 timer! dassel cokatos marching band skulle samle penge ind, så de havde en pancake breakfast og det skulle jeg hjælpe med. da vi var færdige var jeg så træt. havde stået op fra kl 7 til kl 11 måske? så sad jeg bare og slappede af til kl 1 og lige inden vi tog hjem gav bellas mor (hende der var bossen) mig en sweatshirt som man kunne købe til den pancake breakfast. den sweatshirt er den jeg har på på billederne og den er meeeeeega behagelig! efter det tog mig og Jared til et gunshow! det er lidt som et loppemarked hvor man bare går rundt og kigger på hvad folk har og så kan man købe det. det er bare med guuuuns i stedet for skrammel. det var også meget sjovt. så kom jeg hjem, fik pizza og nu sidder jeg rigtig godt her i en blød blød stol og ser hockey fordi det er hockey day i minnesota! det var godt nok et langt indlæg, så bliver nok nød til at stoppe nu! farvel og i må have det godt! forresten har jeg dans i morgen og det glæder jeg mig rimelig meget til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar