søndag den 29. januar 2012













her i weekenden var jeg på en FFA tur. det var fra lørdag til søndag og det hedder leading the challenge, LTC. det var mega sjovt! vi fik mødt nye mennesker, var ude og ski, til fest, leget underlige lege i små grupper og ja. vi var delt op i small groups. min gruppe hedder wrench og det var mig, en pige der hedder alissa og en masse drenge som var mega sjove. det var i de små grupper vi legede underlige, men sjove lege. vi var også delt op i nogle større grupper og jeg var i gruppe pink! kunne bedre lide wrench gruppen, men gruppe pink var også ok! jeg stod på ski med en der hedder eric. ham mødte jeg samme dag, som jeg stod på ski med ham, men han var mega flink og han lærte mig at stå på ski. tror det var rimelig morsomt for ham, for jeg er rimelig dårlig! til festen rendte jeg rundt med bella og det var også mega sjovt! jeg boede på værelse med en der hedder kassandra og 2 andre piger fra en anden skole. hende kassandra bryder jeg mig ikke rigtigt om, så det var lidt øv at jeg skulle sove i samme seng som hende. jeg overlevede, men er glad for at det kun var en nat haha! de andre 2 piger stod op kl halv 6 søndag morgen, så det fik jeg også lov til for de larmede rimelig meget... på vej hjem sad jeg i et børnesæde og jeg kunne faktisk sidde i den! det var helt utroligt! så da jeg kom hjem snakkede jeg med mor og far og så tog jeg til dans!
GOD WEEKEND!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar