søndag den 18. december 2011

ok, så der er åbenbart gået 2 uger siden jeg sidst har skrevet noget her, ups! på billedet er det mig, sofie, ko og kisam. men i sidste weekend var jeg til en af dylans hockey turneringer. han tabte det hele, så det er lidt trist, men det var nu meget sjovt alligevel. vi fik sludret og det er super! så i den her weekend har jeg været sammen med joel fredag, sagt farvel til kisam lørdag og i dag, søndag, tog jeg i kirke, sidder og skyper med mor lige nu og i aften skal jeg møde hele joels fars side af familien. er rimelig nervøs! nu skal jeg ned og bage juleting med min hostmor og sadie. hygge hygge!

1 kommentar:

  1. Hej Iben!
    Hvor lyder det spændende med dit High School ophold i USA! Det er nogle super fine billeder og spændende posts, du laver! Jeg skal også selv afsted næste år :-) Er der nogle ting, man bør vide, før man tager derover - eller andre nyttige informationer??? Rigtig god jul!

    Hugs
    Pernille

    http://pernilleslife.blogspot.com/

    SvarSlet