mandag den 5. december 2011

MY AMERICAN LIFE IS AWESOME!!
jeg plejer at sige at det er fedt herovre, men nu er det altså mega fedt og awesome og bare nice! jeg troede at mine klasser i sidste semester var gode, men i dag har vi fået nye klasser og dem jeg har nu er endnu bedre! jeg har floriculture, ceramics 2, small business management, communications og algebra. floriculture er med sadie, cassie og paige. ceramics er med leah (billedet), hannah, keegan, skylar og rhonda. small business management er med leah og rhonda. communications er med joel, lola, katie, trent og caleb. algebra er med lola, trent, gabriella og robin. for jer er det bare en masse navne, men de er altså alle sammen super sjove! men for at starte fra en ende af... sidste uge var den sidste uge i semester 1. det var lidt underligt at tænke på at jeg ikke skulle have de samme klasser med de samme mennesker efter sidste uge. jeg nød den sidste uge med dem der var i de klasser: robin, taylor, andrea, andrew, brenna, ryan, tobias, leah, jessica, malcolm, cassie, tyler, trent, gabriella, katie og sadie. hvis i ikke kan se det er der mange flere og nye navne i mit nye semester. men der var ikke rigtig nogle lektier i sidste uge, kun nogle prøver. og min endelige karakter i historie er B! jeg er så utrolig glad, da jeg virkelig hader historie! i journalism er min endelige karakter B+, i ceramics er den A, i computer graphics er den A- og vi har ikke fået en endelig karakter i geografi endnu, men skriver det lige så snart jeg ved det! vi havde så fri fredag fordi man får åbenbart en dag fri når man slutter et semester. men så fredag tog jeg ud og shoppe i mall of americaaaaaaa! det var paradis, super flot og mega mange butikker! tog at par billeder med min mobil og de kommer senere! så lørdag tog jeg ned til joel og derefter til fest hos julia, super hyggeligt! så søndag var jeg igen på shopping! den her gang var det bare med ko, kisam, paula, melissa og sadie! det var også hyggeligt og jeg fik købt en minnesota hat til mig selv, haha! jeg dater forresten også joel. men som i så kan høre så går det hele super! er begyndt at snakke meget med nogle piger der hedder ericka, paige, lola, paige (igen ja!), julia, kaitlin, og mange flere og de er bare super!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar