søndag den 27. november 2011



lige et par billeder af nogle søde og sjove amerikanere. på det første billede er det hayley, reid og brett. på billede 2 er det hannah og på billede 3 er det mig og rebecca. og så lige opdatering for resten af min weekend: lørdag stod jeg op kl 7 og tog op på skolen kl 8. (ja jeg tog op på skolen på en lørdag!!) jeg tog op på skolen for at lave ceramics til kl 12, da jeg var lidt bagud og det var faktisk meget hyggeligt og jeg fik lavet en del! så hentede joel mig og vi tog til minneapolis for at se en college football kamp. Det var Minnesota Gophers mod et college in Illinois. Minnesota Gophers er normalt et rimelig dårligt hold, men de vandt igår og de spillede rimelig godt! vi tog godt nok hjem i pausen fordi det var alt for koldt at side der. jeg havde en vinterjakke på, sad på et tæppe, havde et tæppe over mig, håndvarmere i mine sko og mine dejlig store handsker på. jeg var ok varm, men det ville blive meget koldere, da det blæste mega meget. men så tog vi ned til joel, pyntede juletræ og så film, meget hyggeligt. I dag har jeg skypet med min kære mor, far og søster. jeg stod tidligt op for det, så de må være meget glade nu - hahahaha. men så fik jeg udfyldt nogle graduation papirer og class ring papirer ud. det er virkelig svært, for der er så meget man skal tage stilling til og finde ud af - puuuha. men jeg fik det gjort og det er godt nu! i aften skal jeg ud og skøjte for første gang i usa. det skal nok gå godt, for jeg kan ikke skøjte, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar