fredag den 25. november 2011











billede 1:  kisam (nord korea) der laver sin mad, billede 2:  ko (japan) der laver sin mad, billede 3: thanksgiving turkey, billede 4: ko og kisams mad, billede 5: thanksgiving mad, billede 6: thanksgiving mad og risengrød (!!!!), billede 7: jelyssa, billede 8: snacks, billede 9: thanksgiving mad og æbleskiver, billede 10: black fridays gevinst for hele familien, billede 11: timerne efter black friday - dvs trætte!

okay, så jeg var i skole mandag, tirsdag og onsdag. tirsdag efter skole lavede jeg 114 æbleskiver (det tog 3 timer!!!) og onsdag efter skole tog jeg ned til joel. så torsdag var der thanksgiving, så der stod vi op kl halv 8 og lavede mad og lavede mere mad og lavede endnu mere mad! vi fik gæster kl 1 og vi var færdige med at lave mad kl 1. men vi fik turkey, ham, japansk kød, koreansk ris og pasta, risengrød, æbleskiver, pumpkin pie osv osv! vi var 4 udvekslingsstudenter - 2 fra danmark, en fra japan og en fra nordkorea og vi skulle alle sammen lave en ting fra vores land og det var derfor at jeg lavede æbleskiver tirsdag eftermiddag. den anden danske udvekslingsstudent lavede risengrød og både det og mine æbleskiver smagte rigtig godt dansk! det var lækkert! det var alt det andet mad også! men okay, så da vores gæster var taget hjem, tog jeg over på den anden side af gaden til joels bedsteforældre. joel og hans familie var derovre og de ville alle sammen gerne have at jeg kom over, så det gjorde jeg. det var også super hyggeligt! så da jeg kom hjem fra det var kl ca halv 8 og så fik jeg lige taget noget varmere tøj på og spist en turkey sandwich og så var jeg afsted på farten igen. sadie, melissa og jeg skulle nemlig ud på black friday shopping. det er shopping dagen/natten efter thanksgiving og hvor det hele bare er MEGA billigt! folk står i kø ude foran butikkerne - bare for at komme ind. og så er der endnu en kø inde i butikken for at betale! men vi shoppede og shoppede og shoppede til kl 2 om natten. så tog vi hjem og sov til kl 8 og tog afsted igen og vi var først hjemme kl 17 om eftermiddagen! dvs 15 timers shopping og 6 timers søvn! det er virkelig ikke meget! så nu er jeg mega træt! men jeg fik brugt nogle penge, sparet endnu flere og købt en masse praktisk ting. i morgen skal jeg til en college football kamp. det er minnesota gophers der spiller. aner ikke hvem de spiller imod, men det er vist nok meget vildt :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar