søndag den 20. november 2011


jeg er startet til strength and conditioning og mine arme er mega ømme! jeg laver jo vægtløftning 3 gange i ugen og det er en del når jeg er vant til 1 gang i ugen! men det er meget sjovt alligevel! billederne er fra en 16 års fest som jeg var til i går aftes. på det første billede er det en pige der hedder lola og så mig. på det andet billede er det fra venstre: Mason, Lola, mig og Tessa. de er alle sammen meget søde! igår var jeg også til sådan en FFA conference og der mødte jeg da nogle nye mennesker! i næste uge venter endnu engang skole med strength and conditioning mandag og onsdag. vi har fri torsdag og fredag fordi det er thanksgiving og det glæder jeg mig til! torsdag får vi huset fuld af 25 mennesker og natten til fredag tager jeg på black friday shopping. det er shopping om natten hvor det hele er skide billigt - jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar