søndag den 13. november 2011





de første 2 billeder er fra computer graphics. mig og cassie (pigen på billedet) er ved at lave noget mega fedt med de billeder og i kommer i hvert fald til at se mit resultat! de næste 3 billeder er joel der leger med mit kamera, haha! i denne uge har jeg bare haft skole kørende. der er ikke sket så meget i hverdagen, men så fredag efter skole tog jeg ned til joel. det var meget hyggeligt. så lørdag kl 8 tog jeg til frisør, kl 9 tog jeg til dans med sadie, kl 11 tog jeg til dylans hockey kamp, kl 2 tog vi hjem, så fik vi den store sofa ud og en lille sofa ind og så kl 9 tog jeg ned til joel og så en film. jeg elskede at være til dans igen, dylans hockey kamp var mega kold, sofaen var tung, men filmen var god. så i dag, søndag, stod jeg tidligt op for at skype med min mor og far i dk! sad og gabte foran dem, haha. så tog vi i kirke og derefter til endnu en af dylans hockey kampe. så tog vi til st. cloud og fik shoppet lidt :) derefter hen og hente en cheerleading sweater som sadie havde bestilt, og så fik jeg også lige bestilt en volleyball sweater. den kommer om en uge og jeg glæder mig! så var det hjem og lave lektier og derefter overføre en masse sjove billeder til min computer (de 5 deroppe er nogle af dem. I morgen starter skole igen og det skal nok blive godt :):)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar