tirsdag den 25. oktober 2011

























okay så det er rimelig lang tid siden at jeg sidst har skrevet og der er sket en del siden sidst - jeg tog lige et smut til Indiana. i tirsdags tog jeg med 9 andre elever fra min skole til Indianapolis i Indiana til National Convention. Jeg er med i sådan en gruppe der hedder FFA på skolen og det var med FFA jeg tog til Indiana. FFA står for Future Farmers of America og ærlig talt, så er jeg ikke den store farmer, men har det nu meget sjovt med det alligevel! vi var på et war museum, honning museum, orkide museum, fiske museum, bil museum, til en blake shelton koncert, til et rodeo og i zoo. vi kørte i bus derned og hjem. busturen var omkring 15 timer lang, så på vej hjem sov jeg i bussen - på gulvet med min pude og mit tæppe! sæderne var alt for ubehagelige, så tog gulvet og det var ok, men da vi kom hjem søndag kl 06.30, gik jeg direkte op på mit værelse og sov til kl 10, haha! så tog jeg med trent, tyler (hans bror) og emily (tylers kæreste) til en corn maze. det er en labyrint i en mark. meget sjovt faktisk. så så jeg en vikings game med dem og derefter til sådan noget church med trent og hans forældre. jeg var træt da jeg kom hjem! så igår begyndte skole igen, og hvor jeg har dog mange lektier fordi jeg var væk i sidste uge! men har lige lavet det sidste færdigt, så er ikke bagud mere! det er ret godt gået hvis jeg selv skal sige det! lige nu spiller drengene den sidste football kamp og jeg er der ikke fordi sadie var lidt sur :( men! hvis de vinder (hvilket de nok ikke gør) så skal de spille endnu en kamp, som jeg kan gå til. på fredag har varsity volleyball deres sidste kamp, og den regner jeg stærkt med at gå til! i dag havde jeg en hvid bluse på og så til lunch fik vi burger og jeg ville have ketchup på og da jeg trykker på den for at få ketchup siger det splat og jeg har ketchup på min hvide bluse! og så kunne jeg ikke gå til den football game, så ja min dag kunne være bedre! håber på en super dag i morgen! på lørdag smutter jeg til the cities til et møde med min area rep med en masse udvekslingsstudenter. vi skal også i sådan uhyggeligt hus. det skal nok blive godt! søndag har jeg endnu et møde for udvekslingsstudenter. begge dage skal vi udhule græskar, det skal nok blive godt. det var alt for nu! ps. billederne er fra National Convention :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar