mandag den 10. oktober 2011





















billederne er fra homecoming! første billede er fra camo day, andet billede er fra access hollywood day, billede nummer tre er fra floatation day, billede 4-11 er fra color day og resten er fra spirit day. det hele var skide sjovt! spirit day (fredag) var den største dag, for det var der der var powderpuff football (football for piger, som jeg var med til!!!), powdertuff volleyball (volleyball for drenge), homecoming cornation, homecoming football kamp, homecoming dance, fedt fedt fedt! powderpuff football var skide sjovt, vi tabte homecoming football kampen, cornation var utrolig fedt, lige som man ser på film (de fortæller noget om hvad de forskellige personer har gjort på skolen, deltaget i osv), og homecoming dansen var fed! selvfølgelig synes jeg, for det er dans! jeg fik vist de amerikanere at danskere kan danse og de var alle sammen wooow! havde vist det til volleyball pigerne for en uge siden, så da jeg kom sagde de bare "IBEN! GO IN THERE AND DANCE!!!" haha meget sjovt! de sagde forresten at jeg er skolens bedste danser, yes!! nice, nice! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar