søndag den 21. august 2011



onsdag var med sadie og hendes veninder oppe på cokato elementary school for at lime stem til nogle andre  sten. det var skide sjovt. torsdag var jeg oppe på min high school og der fik jeg mit skema! et skoleår er det op i 3 semestre og så har jeg de samme 5 fag hver dag, i samme rækkefølge hvert semester. i det første semester har jeg journalism/news media, geography, ceramics 1, computer graphics og history 1. i det andet semester har jeg floriculture, ceramics 2, small business management, foods of the world og algebra 2 A. i 3. semester har jeg Algebra 2 B, ceramics 3, speech, history og digital photography. jeg kan altid ændre mine fag hvis de ikke er noget for mig. fredag tog melissa, sadie og jeg til en streetdance. det var skide hyggeligt og jeg mødte en tysk udvekslingsstudent som hedder natascha. lørdag tog jeg med melissa, sadie, natascha og hendes værtsfamilie til en parade. det var også skide sjovt. om aftenen var vi i sådan et byggemarked og der fandt sadie og jeg en kæmpe havestol (billede 2). i dag, søndag, skal vi over til natascha og hendes familie til en barbeque. det skal nok også blive hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar