tirsdag den 16. august 2011



har nu været i usa siden lørdag aften. dvs ca 3 dage og det er awesome her! søndag var jeg med sadie, dustyn og melissa ude og se en parade (det sidste billede) og alle i parade kastede slik efter en, og så rendte alle de små børn rundt og samlede alt det slik ind til sig selv. det var skide hygge! mandag var jeg så med sadie og melissa ude og spille golf for første gang (de to første billeder) og det er virkelig ikke mit store talent! det var sjovt, men ikke noget jeg er god til. mandag så jeg skolen. den er mega stor, men melissa og sadie siger at den er lille! der prøvede jeg også at åbne mit locker! alt for fedt! jeg var også ude og gå en tur med melissa og sadie mandag. de viste mig lidt af byen som vi bor i, cokato. i dag, tirsdag, startede jeg med at løbe hele vejen op til skolen og hjem igen med dylan. det er ca 3 miles, som er 4,8 km!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar