onsdag den 27. juni 2012

så jeg er nu kommet hjem. men onsdag den 6. juni sagde melissa at jeg kunne tage ud og spise morgenmad med joel selvom jeg lige havde sagt farvel til ham. det var dejligt at få lov til at se ham igen, men så skulle jeg jo også sige farvel til ham igen. det gik da. resten af dagen gik så med at pakke. jeg fik pakket 2 store kufferter, en lidt mindre, en lidt mindre end det, en lidt mindre end det og så en sportstaske, så i alt 6 tasker. mor og far hentede mig og vi kørte til Minneapolis hvor vi fik mine kufferter til at fylde noget mindre. så var vi så i Minneapolis i et par dage, tog toget til Chicago, var i Chicago et par dage, fløj til Bosten, var i bosten et par dage, kørte til New York, var i New York og fløj så fra New York den 22. Juni og var hjemme i dk den 23. Juni. jeg har nu været hjemme i 4 dage. det er underligt, folk snakker dansk, jeg savner Minnesota, der er ord jeg ikke kan huske hvad hedder på dansk og jeg har alt for meget at rydde op fordi vi er flyttet mens jeg har været væk. det her år har givet mig så meget! jeg er blevet meget mere moden, fået utrolig gode venner, oplevet en hel anden verden og så meget mere! ville ikke have byttet det for noget! her de næste 2 uger skal jeg have ordnet mit værelse og set venner og familie. og så den 10. juni kommer joel hele vejen fra Minnesota og bor ved os i 3 uger. det glæder jeg mig meget til! det var så min tur til usa og det har været det fedeste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar