søndag den 29. april 2012















siden jeg kom hjem fra state har jeg været mega træt! men fredag efter træning tog jeg ned til ericka. vi hyggede i et par timer indtil at joel og cole var færdig med deres baseball kamp og så mødte vi dem på subway. ericka er kæreste med cole. men så fik drengene noget at spise og så sad vi ellers bare og snakkede. efter det tog vi op på skolen til en dance. det er skolens første dance nogensinde udover prom! der var alt for mange mennesker og det var alt for hektisk, men sjovt nok! så lørdag tog sadie mig hen til en blomster butik for at få bestilt blomster til prom. jeg skal have et corsage på og joel skal have en boutiniere på. så snakkede jeg med mor, far og trine - også meget hyggeligt! senere om aftenen tog vi ud for at bowle og det var jeg ikke lige frem vild til haha! her i dag, søndag tror jeg ikke rigtigt at jeg skal lave så meget, men det er også ok! i morgen har jeg et track meet og det glæder jeg mig til! jeg skal løbe en 100 m og en 200 m! billederne er fra en af min ene klasse digital photography!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar