søndag den 6. maj 2012



TRACK & FIELD 2012
I mandags havde jeg et track meet. det gik nogenlunde, men det var mega lækkert vejr, så det var fedt! resten af ugen var det bare træning, men der gik vejret fra "ååh nej der kommer en tornado" til "solskin - jeg skal være brun" om og om igen. i ceramics har jeg lavet den her skål som alle siger er mega flot og jeg er også rimelig stolt af mig selv fordi jeg har lavet den. der er bare et problem.. den vejer 15 pund (hvilket er 6,8 kg) og mor og far siger at jeg ikke kan få den med hjem :( men det var et project og kravet var at den vejede 15 pund. hvis jeg havde et valg, ville jeg helt sikkert have lavet en mindre en for jeg hader når det skal være så stort og tungt! men lad os nu se.. så her i fredags tog jeg ned til joel. det var meningen at jeg skulle til hans baseball kampe, men de blev aflyst fordi det regnede. lørdag kom ko og hans værtsforældre herned. det var hyggeligt at se dem! de blev til søndag fordi det var dylans konfirmation søndag. jeg havde en kjole på og jeg har hvide knæ og hvide fødder fordi jeg har sko og knæbeskyttere på til track og så får de ikke noget sol og så har jeg et langt ar på mit ben, så det så jo rigtig godt ud! det var meningen at jeg skulle til dans efter det, men jeg var så træt at jeg faldt i søvn, ups. i morgen har jeg mit sidste track meet. jeg synes det er rimelig trist, men mine knæ og mine ankler synes det er fedt, for de kan ikke holde til så meget mere. jeg er også træt hele tiden pga det, så det kan også være at jeg vågner lidt op igen, hahahahaha! ej, men så har jeg også mere tid til dans, for de sidste 2 måneder har jeg virkelig ikke haft tid.. i næste weekend er det prom og det glæder jeg mega meget til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar