tirsdag den 7. februar 2012

 SUPER BOWL 2012
i weekenden fik jeg ikke lavet så meget. fredag var jeg mega træt efter torsdag aften, så jeg gik tidligt i seng. lørdag tog jeg med Jared til en gunshop for at se om vi kunne sælge en af hans guns - det kunne vi ikke. efter det tog jeg ned til joel i et par timer og så da jeg kom hjem var jeg sammen med familien og gik igen tidligt i seng, for jeg var stadig træt efter torsdag. så søndag skypede jeg først med mor og far og derefter med nicolai, sadik og rasmus - begge gange var meget sjove! så tog mig og sadie til dans. vi fik øvet vores hiphop og hun fik øvet sin lyrical. jeg starter mig lyrical i den her uge og jeg er super excited for at være lidt amerikansk. efter dans tog vi så til dylans hockey kamp. de spillede utrolig godt, men tabte i overtid. så tog jeg ned til cassie for at se super bowl! alle snakker om det super bowl, så skulle se hvad det var! alle blev også ved med at sige at de kun ser superbowl for at se reklamerne, for de skulle være super gode. vil gerne sige at de er bedre end normalt, men super gode er lidt af en overdrivelse. jeg ville også snakke med hendes bror, for skal finde sadie en date til prom. hendes date skal være junior eller senior for at hun kan gå og cassie bror trevor er senior, så det er jo perfekt. han sagde at han ville tænke over det, så nu venter vi spændt... jeg sov hos cassie og søndag aften blev vi ved med at snakke og snakke, så var alt for træt mandag da vi skulle i skole. hos cassie var vi også ude og snowmobile på det sne der nu var! der var så ikke nok sne, så vi tog bare crosseren ud! cassie bor langt ude på landet, så der er plads til alt det, haha!
(billederne er fra nettet, jeg så superbowl i fjerneren haha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar