søndag den 1. januar 2012

JEG ER TOSSET!!
den 31. december havde jeg en anderledes nytårsaften. jeg tog ud og bowle og så hen til nogle af mine hostforældres venner. 1. januar var så meget mere anderledes end det! jeg stod op kl 5.15, kørte til Lake Minnetonka, skiftede til bikini, gik udenfor hvor der er sne og hoppede i en sø! jeg kan ikke lide at have vand over mit hovede og kan overhovedet ikke lide at hoppe i noget vand, men for en uges tid siden, øvede jeg mig i at hoppe i, så jeg var klar til i dag og jeg hoppede i det utrolig kolde vand! jeg hoppede, fik hovedet under vand, prøvede at svømme, men kom ikke fremad, for alt stoppede bare med at virke, så jeg tog fat i kanten og trak mig selv indtil en mand kom med stang som jeg kunne holde fast i. jeg tog fat i den og han trak mig resten af vejen. jeg hoppede med sadie og joel - joel var i midten. på billedet er det joel der næsten er i vandet, sadie på kanten og jeg er bagved joel. når du kommer op, vil du bare blive tør, have tøj på og blive varm igen! du fryser så meget! vi skulle hoppe med tennis sko fordi ellers ville vores fødder fryse fast til isen! ja jeg er rimelig vild fordi jeg gjorde det! de har optaget det hele og det kommer på youtube i eftermiddag og så skal jeg nok putte et link herind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar