onsdag den 4. januar 2012




i dag var en god dag indtil jeg blev lidt muggen, men så da jeg kom hjem var der 2 pakker og et brev til mig og det gjorde lige min dag meget bedre for havde ikke forventet det. havde fået en pakke fra min kære mor, far og lille trine og en pakke fra min onkel, faster og 2 kusiner: carsten, gitte, rikke og malena. brevet var fra 2 af mine venner fra aalborg: nicolai og sadik! mange tak til jer alle sammen! min onkel og faster sendte julegaver, mor og far sendte rugbrød og frikalet, mens drengene fortalte om gode gamle dage! jeg kan ikke vente til at få bagt det rugbrød! det bliver så lækkert! plejer at spise rugbrød hver eneste dag og har ikke fået rugbrød i 5 måneder, så jeg har glædet mig til dette øjeblik! hahahaha! jeg er forresten også startet i skole. jeg er utrolig træt hele tiden, men vågner nok op sidst på ugen, ha' det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar