mandag den 31. oktober 2011




 billede 1: trick og treating den 31. october med sadie og cassie. billede 2+3: halloween fest i fredags. billede 4: pumpkin carving lørdag med Julian, Natascha og en masse andre udvekslingsstudenter. okay i har hørt om min halloween fest fredag. lørdag og søndag var jeg så sammen med en masse exchange students for at udhule græskar. lørdag lavede jeg et ansigt på mit græskar og søndag lavede jeg en blomst! meget flot og kreativt! så i dag efter aftensmad tog jeg til silver lake for at gå trick or treating, haha! jeg følte mig gammel, men jeg har aldrig prøvet det før, så det skulle prøves og hvor fik vi meget slik! men så kommer det store spørgsmål.. hvor meget af det kan jeg lide? snickers, m&m og kitkat! dem fik jeg så også rigeligt af! 13 små snickers, 7 kitkat og 3 m&m's! og det er måske en femte del af hvad jeg fik i alt! ja, jeg er kræsen for slik, meget kræsen! og hvor var det pinligt at mig og 2 piger (sadie og cassie) som begge er 15 år, var afsted til trick or treating, men mine hostbrødre som er 12 og 13, tog ikke afsted! nej nej nej, men nu kan de spise alt det slik jeg ikke kan lide, så det er meget godt. det plejer min kære søster trine at gøre, så der er ikke så meget anderledes i det! nu smutter jeg i seng, for jeg har stadig en masse søvn at indhente, hej hej og godnat! jeg var forresten klædt ud som en goddess både fredag og mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar