mandag den 26. september 2011

haha okay, nu har jeg snakket med mor og far, så her kommer det dårlige: jeg fik F i en historie test, haha! det er utrolig morsomt! til dem der ikke kender det amerikansk karakter system, så kan man få A, B, C, D og F. A er det bedste og F er failed. jeg bryder mig virkelig ikke om historie, så derfor er det rimelig morsomt! jeg havde en god weekend. nu er det mandag, jeg var oppe kl 5.30 for at komme til morgen træning kl 6.30 og jeg er alt for træt! i dag var jeg på skolen fra 6.30 til 17.30! det er altså lang tid! jeg fik også lavet noget DC TV i dag. jeg skal være med i skolens TV på torsdag!!! og det skal handle om mig og mit liv! det bliver meget sjovt og skal nok prøve at få afsnittet, så det kan komme herind! og så har jeg fødselsdag om 3 uger. og det er en dum dag, for jeg haren away game den dag og det er mega langt væk. og hvis jeg ikke havde den kamp, skulle jeg til noget FFA på skolen. folk kan godt lide at planlægge ting på min fødselsdag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar