tirsdag den 20. september 2011

burde nok opdatere lidt. volleyball går super, de synes alle sammen at jeg er skide cute fordi jeg altid griner og smiler. skole går også super. vi har fået karakter (lidt som årskarakter, de ændres bare hele tiden). i journalism har jeg fået B+, C i geografi (omg!!), A i computer graphics og A i history. det er fint nok. det er mig og alyssa på billedet. hun er i min ceramics klasse og skide sød. skal i kirke med hende i morgen og ned til hende på lørdag. det glæder jeg mig til! på fredag er der endnu en football kamp og jeg regner med at jeg skal se den. jeg glæder mig til homecoming! hele ugen op til homecoming, klæder man sig ud. mandag er det camo (militær lign), tirsdag er det access hollywood, onsdag er det noget med baderinge (WTF!?), torsdag er det colorday (freshmans i rødt tøj, sophomores i blåt tøj, juniors i hvidt tøj og seniors i sort tøj, mener jeg) og fredag er det spiritday hvor man skal have noget DC tøj på. fredag aften til football kampen, skal jeg have jersey nummer 88 på. det er trents og jeg skal have den på fordi alle football spillerne skal spørge en pige om de vil have deres jersey på og han er en football spiller. det sjove ved det hele er at alle utrolig hurtigt fandt ud af at jeg skal have hans på. folk snakker utrolig meget sladder herovre! alle ved alt. man skal lige være vant til det, men det er fint nok, faktisk ret sjovt! en anden ting der er sjov er at ALLE ved hvem jeg er, men jeg aner ikke hvem de er. der er så mange der siger hej til mig på gangene, men jeg aner ikke hvem de er, jeg siger bare hej igen. nu skal jeg lave history, hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar