søndag den 28. august 2011














fredag aften kom julian (udvekslingsstudent fra tyskland), kisam (udvekslingsstudent fra nordkorea), ko (udvekslingsstudent fra japan) og paula, som er ko og kisams host mom. det nemlig tidligt op dagen efter - kl 4.30. vi kørte til minneapolis, for at tage til minnesota state fair. det er sådan et kæmpe tivoli/festival noget. en masse forskellige slags mad, forlystelser osv. vi skulle køre så tidligt fordi vi skulle have en parkeringsplads. der var nemlig ikke særlig mange, så hvis man ville have en, skulle man komme inden kl 7 og vi var der lidt før 7! derfra også til kl 16-17 gik vi bare rundt og rundt og rundt og så på det hele og smagte en masse forskelligt mad.. bacon svøbt i chokolade (det sidste billede), pølse lavet af krokodille, hårdkogt æg, men kød udenom, osv! man kunne også få deep fried candy bar (snickers), men det er for underligt! julian og jeg var oppe i den her meget sjove forlystelse! den hedder slingshot og kaster en 200 feet (ca 60 m) op i luften! det er billede 11, 12 og 13. det er rimelig vildt (og fedt!), men lidt skræmmende når man er 200 feet oppe i luften i en kugle og kigger lige ned på jorden! da vi kom hjem, smed vi (ko, kisam, julian, sadie og jeg) os på sofaen! vi havde gået rundt uafbrudt i 10 timer! en time senere tog vi ned til ellie, som holdt en barbeque. deres udvekslingsstudent, franziska, kom dagen før, så hende fik jeg også lige mødt. hun er fra tyskland og skal gå på min skole. vi spiste god mad og senere sad ved bålet og snakkede, hygge hygge! drengene og paula sov her igen, så i dag bankede jeg lige drengene i et ps3 spil (disc golf), som jeg er utrolig dårlig til! men jeg vandt og fandt ud af at nogle drenge bare ikke spiller video spil, haha! resten af dagen har sadie og jeg bare slappet af, men det er også ok engang i mellem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar